La Federació Andorrana de Natació ha encetat avui la seva participació al Campionat d’Europa de piscina curta de Lublin (Polònia) amb la presència de Biel Cuen i Kevin Teixeira en la prova dels 400 metres lliures.
Cuen ha signat un temps de 3:52.58, que l’ha situat en la 52a posició de la classificació general. Per la seva part, Teixeira ha completat la distància amb un registre de 3:54.39, finalitzant en la 55a posició. Tots dos nedadors han mantingut un ritme regular en una cursa de gran exigència tècnica i física que ha reunit els millors especialistes europeus.
La participació andorrana continuarà demà, quan Cuen i Teixeira tornaran a competir, aquest cop en els 200 metres estils, on han quedat inscrits a la mateixa sèrie. La prova està prevista per a les 10.26 h.









