L’empresa familiar andorrana aposta per impulsar la natació artística després dels bons resultats als Jocs dels Petits Estats.
a Federació Andorrana de Natació (FAN) suma un nou aliat de proximitat amb la incorporació de Calefacció i Lampisteria Paco com a patrocinador. L’empresa, amb més de quinze anys d’experiència i de caràcter familiar, aposta per donar suport a l’esport andorrà i compartir els valors de superació i esforç que representa la natació al país.
“Després dels bons resultats assolits als Jocs dels Petits Estats, per a nosaltres és un plaer donar suport a la Federació Andorrana de Natació, i especialment a la natació artística, una disciplina on veiem molt de futur i valors que encaixen amb la nostra filosofia com a empresa familiar d’Andorra”, han manifestat des de Calefacció i Lampisteria Paco.
Per la seva banda, el president de la FAN, Joan Clotet, ha volgut agrair aquesta nova col·laboració: “Estem molt satisfets de sumar un patrocinador del país que creu en el talent dels nostres nedadors i nedadores, i que aposta clarament per impulsar la natació artística, una disciplina amb gran projecció internacional”.
Amb aquest acord, la FAN reforça la seva xarxa de patrocinadors i obre noves oportunitats per desenvolupar projectes esportius d’alt nivell a Andorra.









